ASSALAMUALAIKUM...

"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi.Jadilah seperti yang kamu inginkan,kerna kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan.Kehidupan kita di dunia ini tidak menjanjikan satu jaminan yang berkekalan. Apa yang ada hanyalah percubaan, cabaran dan pelbagai peluang.Jaminan yang kekal abadi hanya dapat ditemui apabila kita kembali semula kepada Ilahi."

Tuesday, March 29, 2011

~ sahabat ~

Mempunyai satu sahabat sejati lebih berharga dari seribu 
teman yang mementingkan diri sendiri.
Apa yang kita alami demi teman kadang-kadang melelahkan dan menjengkelkan, tetapi itulah yang membuat persahabatan mempunyai nilai yang indah.
Semua orang pasti mahukan sahabat sejati, namun tidak semua orang berhasil mendapatkannya. Banyak pula orang yang telah menikmati indahnya persahabatan, namun ada juga yang begitu hancur kerana dikhianati sahabatnya.






~ forever n ever ~

assalamualaikum...
thanks sahabat utk hari itu...sempena nk dekat exam ni sy nk mnx maaf sgt3 klau sy ada wt salah silap, terkasar bahasa, tergurau lebih, termarah x disengaja dan ter....ter...ter yg telah sy wt...harap dapat diampunkan kesalahan ini...selamat mengulangkaji pelajaran ye student ukm n selamat membuat pembentangan pd kwn2 juga....sekian (^_^)

2 comments:

  1. ala..knp tak de pic aku...hehehehe nk sibuk menyelit...

    ReplyDelete
  2. sbb kamu xde time ni...cm ne nk ada pic kamu plak???huhu

    ReplyDelete